F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

F1 - Rosberg κατηγορεί Hamilton για τη σύγκρουση μεταξύ τους

Ο Nico Rosberg υποστηρίζει ότι το λάθος είναι καθαρά του Hamilton και τον κατηγορεί για την μεταξύ τους συγκρουση που του στέρησε τη νίκη στον τελευταίο γύρο του Αυστριακού grand prix στην πίστα του Spielberg.

f1 hellenic fan club - Rosberg κατηγορεί Hamilton για τη σύγκρουση μεταξύ τους

Δραματικό φινάλε στο Red Bull Ring της Αυστρίας με τους πρωτοπόρους του πρωταθλήματος να έχουν τη δική τους στιγμή στον τελευταίο γύρο του αγώνα όπου και κρίθηκε ο νικητής. 

Οι πιλότοι της Mercedes συγκρούστηκαν μεταξύ τους στη στροφή 2 με τον Hamilton που επιχείρησε το προσπέρασμα να διασωθεί από την επαφή και να πάρει μια σημαντική νίκη έναντι του Rosberg που με λαβωμένο μονοθέσιο κατάφερε να τερματίσει 4ος.

Ο Γερμανός δήλωσε προσπαθώντας να εξηγήσει τα ανεξήγητα ότι δεν πίστευε ότι ο Lewis θα έστριβε διότι ήταν από την εξωτερική μεριά της στροφής. "εντελώς απογοητευμένος. Είναι απίστευτο, ήμουν σίγουρος ότι θα κερδίσω τον αγώνα και έχασα στον τελευταίο γύρο" δήλωσε ο Nico.

"Είχαμε μάχη και εγώ πάλευα με τα φρένα μου να έχουν υπερθερμανθεί από τα ελαστικά μου που είχαν φθαρεί περισσότερο. Αυτό έδωσε πλεονέκτημα στον Lewis. Όμως ήμουν σίγουρος ότι μπορούσα να υπερασπιστώ τη θέση μου μέχρι το τέλος, είχα την εσωτερική που είναι μια ισχυρή θέση και πήγα λίγο πιο μέσα στη στροφή, όπως είπα είχα πιο ισχυρή θέση την εσωτερική".

"Ξαφνιάστηκα εντελώς με το ότι ο Lewis έστριψε προς τα μέσα. Αυτή ήταν και η αιτία της σύγκρουσης".

Είπε επίσης ότι δεν ξέρει ακόμα τι ακριβώς θα πει στους αγωνοδίκες οι οποίοι εξετάζουν τον συμβάν. "Τι να σας πω δεν ξέρω ακόμα, δεν το έχω δει ακόμα. Είμαι απογοητευμένος με ότι έγινε και με το ότι έχασα ένα αγώνα με τέτοιο τρόπο".







Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 03-07-2016 | F1 Hellenic Fan Club 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More