Δεν έχω ιδέα, είπε ο Sebastian Vettel γιατί εξερράγη το πίσω ελαστικό της Ferrari τη στιγμή που οδηγούσε την κούρσα στο Αυστριακό Gp. Ο Γερμανός ήθελε να κάνει το κάτι παραπάνω και κατέληξε με άδεια χέρια.
Ο Vettel εκίνησε τον αγώνα με τα ελαφρώς χρησιμοποιημένα από το Q2, supersoft της Pirelli και τα κράτησε για 26 γύρους.
Στην αρχή του 27ου γύρου το πίσω δεξί ελαστικό διαλύθηκε και ο Vettel έχασε τον έλεγχο της SF16-H και έπεσε πάνω στις προστατευτικές μπάρες και ξανά πίσω στην πίστα ακινητοποιώντας το μονοθέσιό του σχεδόν στην άκρη της πίστας.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του στην πίστα για να καθαριστεί από τα θραύσματα, μερικά από τα οποία μάζεψε ο Nico Rosberg που ήταν λίγο πιο πίσω από τον Γερμανό, πληγώνοντας ελαφρά το μονοθέσιό του.
Σε ερώτηση γιατί αστόχησε το ελαστικό ο Vettel είπε: "είχαμε αποφασίσει από την αρχή να χρησιμοποιήσουμε το σετ για μεγάλο διάστημα. Εξάλλου 27 γύροι δεν είναι πάρα πολλοί, μη ξεχνάτε ότι ο Kimi έκανε 20 με τα ultrasoft. Άλλοι πήγαν πιο μακριά με τα supersof".
"Από το πουθενά το ελαστικό διαλύθηκε. Χωρίς καμία ένδειξη ή προειδοποίηση. Όλα ήταν νορμάλ σύμφωνα με τα παιδιά από το pitwall, καμία αλλαγή ρυθμού από τον προηγούμενο γύρο".
"Καμία ένδειξη, δεν είχα βγει εκτός πίστας πουθενά".
Στο αν η Ferrari είχε στρατηγική ενός πιτ στοπ απάντησε : "το σχέδιο ήταν να πάμε όσο πιο μακρυά γίνεται. Κανείς δεν μπήκε για αλλαγή στους 10 πρώτους γύρους, όλοι πήγαν πιο μακρυά από ότι περίμεναν".
Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 03-07-2016 | F1 Hellenic Fan Club
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου