F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

Τι περιμένουμε φέτος...από τη μεγαλύτερη σεζόν στην F1

Η μεγαλύτερη σεζόν στην ιστορία της Formula 1 είναι η φετινή με 21 αγώνες και περιμένουμε να είναι ιδιαίτερη αφήνοντάς μας αξέχαστες εμπειρίες περιμένοντας πολλές ανατροπές από τους πρωταγωνιστές της, ομάδες και πιλότους.


Η Ferrari τελείωσε τις χειμερινές δοκιμές σημειώνοντας τους καλύτερους χρόνους, όμως δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Mercedes ξεκινά τη νέα σεζόν στην F1 με τις καλύτερες προϋποθέσεις.

Ας δούμε τι περιμένουμε στη νέα χρονιά που αρχίζει σε λίγες μέρες με το Gp της Αυστραλίας στο Άλμπερτ Παρκ τη πίστα της Μελβούρνης.



Μπορεί η Ferrari να απειλήσει την Mercedes ;

f1 hellenic fan club - Τι περιμένουμε φέτος...από τη μεγαλύτερη σεζόν στην F1
Τα στοιχεία δείχνουν ότι η Ferrari είναι πολύ κοντά με την Mercedes και ότι η ψαλίδα έχει κλείσει. Τον περασμένο χρόνο ήταν ένα δευτερόλεπτο πιο αργοί στον πρώτο αγώνα της σεζόν, πήραν τρεις νίκες και ανέβηκαν στο βάθρο περισσότερες φορές σε μια χρονιά από ότι το 2013 και 2014 μαζί. Σίγουρα η Ferrari είναι στη σωστή κατεύθυνση μειώνοντας το πλεονέκτημα της Mercedes. 

Το κλειδί όμως γι τη Scuderia θα είναι αν μπορούν να είναι ψηλότερα στη γραμμή εκκίνησης. Οι επιδόσεις τους δεν είναι οι καλύτερες έχοντας 10 pole μέσα στη δεκαετία είτε ήταν ο Sebastian Vettel ή ο Fernando Alonso πρώτος οδηγός στην ομάδα. Πέρσι βρέθηκαν πιο κοντά αλλά  0,6" πιο πίσω από τη Mercedes.

Αν και όπως φαίνεται η Ferrari είναι πολύ κοντά στους πρώτους, ο Vettel ίσως μπορέσει να κάνει τη διαφορά φέτος και δυσκολέψει αρκετά τη Mercedes.



Μπορεί να νικήσει επιτέλους ο Rosberg τον Hamilton ;

f1 hellenic fan club - Τι περιμένουμε φέτος...από τη μεγαλύτερη σεζόν στην F1
Ο Nico Rosberg τη σεζόν που μας πέρασε είχε τρεις νίκες στη σειρά, έξι διαδοχικές pole και τον Hmailton να μην φαίνεται ικανός να τον νικήσει. Αν κάτι τέτοιο συνεχιστεί σίγουρα θα θέσει τον Lewis υπό πίεση.

Αυτό μένει να δούμε. Αλλά δεν υπάρχει κανένα μυστήριο για το πως τελείωσε το 2015 με τον τρόπο που τελείωσε. Ο Lewis κλείδωσε μαθηματικά τον τίτλο τρεις αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος και όπως φαίνεται είχε σηκώσει το πόδι από το γκάζι μέχρι πέσει αυλαία στη χρονιά. Η κατάκτηση του πρωταθλήματος δεν είναι αστεία υπόθεση και προϋποθέτει τεράστια προσπάθεια από τους πιλότους, έτσι δικαιολογείται μια μικρή χαλάρωση στους τελευταίους αγώνες από πλευράς του Hamilton.

Το ερώτημα είναι μπορεί ο Γερμανός να επαναλάβει ένα ίδιο ξεκίνημα και φέτος. Οι χρόνοι του στη Βαρκελώνη ήταν καλύτεροι του Hamilton ο οποίος παραπονιόταν ότι δυσκολεύεται με τα μαλακότερα ελαστικά.



Μπορεί ο Raikkonen να κάνει τη διαφορά ;

f1 hellenic fan club - Τι περιμένουμε φέτος...από τη μεγαλύτερη σεζόν στην F1
Και τι δεν θα έδινε η Ferrari στο να ενωθεί ο Kimi με το Vettel στη μάχη με τη Mercedes. Θα είναι έτσι τα πράγματα αν το μονοθέσιο ταιριάξει στον Φιλανδό, όπως και πέρσι εν αντιθέσει αυτό του 2014. Ο Vettel ήταν ταχύτερος πέρσι κατά μισό δευτερόλεπτο από τον Raikkonen και μάλλον δύσκολα θα κλείσει αυτό το κενό. 

Η επιλογή τριών διαφορετικών τύπων ελαστικού φέτος, δύο πέρσι, σε κάθε αγώνα σίγουρα θα βοηθήσει την Ferrari και τον Kimi να είναι πιο κοντά στο στόχο τους καθώς τα κόκκινα μονοθέσια όπως είχαμε δει βολεύονταν περισσότερο με τις πιο μαλακές γόμες.



Οι υπόλοιποι ;

f1 hellenic fan club - Τι περιμένουμε φέτος...από τη μεγαλύτερη σεζόν στην F1
Η Williams φαίνεται να είναι αυτό που λέμε best of the rest. Από κοντά είναι δύο ομάδες, αυτή της Red Bull και αυτή της Force India. 

Η Red Bull χρησιμοποιεί ξανά κινητήρα της Renault όμως με αναβάθμιση από την TagHeuer. Έχει κάνει αισθητή πρόοδο το χειμώνα όμως σε σύγκριση με την Mercedes και Ferrari είναι πίσω σε απόδοση.

Στη Force India αισθάνονται αρκετά καλά με την ισορροπία και τη συνοχή του αυτοκινήτου τους. Είναι απίθανο να μπορέσουν να συγκριθούν με τις ισχυρότερες ομάδες, λόγω του ρυθμού ανάπτυξης μέσα στη σεζόν, οι οποίες θα είναι σε θέση να επιτύχουν περισσότερα. Πάντως σίγουρα θα έχουν τις στιγμές τους στα σιρκουί που τους ταιριάζουν περισσότερο.



Τι γίνεται με τη McLaren ;

f1 hellenic fan club - Τι περιμένουμε φέτος...από τη μεγαλύτερη σεζόν στην F1
Ο κατασκευαστής με τα μεγαλύτερα περιθώρια βελτίωσης ήταν ο συνεργάτης της McLaren, η Honda. Τα πράγματα φαίνονται καλύτερα γι 'αυτούς χωρίς αυτό να είναι αρκετό. Η μεγαλύτερη αδυναμία του εν λόγω κινητήρα, η υβριδική ενέργεια, έχει βελτιωθεί πάρα πολύ. Όμως αποτελεί ακόμα αγκάθι υποβαθμίζοντας τη συνολική απόδοση του μονοθεσίου βάζοντας τη McLaren 2 δευτερόλεπτα πίσω σε ρυθμό και κρατάει και την τελική ταχύτητα χαμηλά.

Όπως φαίνεται η ομάδα έχει πολύ δρόμο ακόμα για να είναι σε θέση να διεκδικήσει νίκες και πρωταθλήματα στην Formula 1. 





Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 14-03-2016 | F1 Hellenic Fan Club 
 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More