Με το πρωτάθλημα της Formula 1 να ξεκινά σε δύο εβδομάδες, η επίδοση του Raikkonen προκαλεί φόβο στη Mercedes; Η διαφορά τους είναι σίγουρα μικρότερη, πόσο όμως και μήπως η Ferrari είναι μπροστά ;
Η Mercedes τερμάτισε τα κοντέρ στις 8 ημέρες των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης. Οι Hamilton και Rosberg κάλυψαν απόσταση σχεδόν ίση με αυτή που αντιστοιχεί με όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος μαζί, χωρίς προβλήματα εκτός της τελευταίας ημέρας που έμεινε ο Rosberg από κιβώτιο. Η αξιοπιστία της είναι ιδανική για το ξεκίνημα στην Αυστραλία σε δύο εβδομάδες από τώρα.
Οι επιδόσεις της Ferrari όμως σίγουρα έχουν προκαλέσει πονοκέφαλο στο στρατόπεδο της Γερμανικής ομάδας. Η Mercedes κράτησε κλειστά τα χαρτιά της και δεν χρησιμοποίησε όλες της γόμες της Pirelli στη Βαρκελώνη και αυτό θολώνει λίγο τα νερά. Έρχεται και η δήλωση του Rosberg που θέλει τη Ferrari πολύ κοντά και τη μόνη που θεωρεί σαν απειλή και το μόνο που κάνει είναι μας μπερδεύει περισσότερο.
Ας δούμε τους καλύτερους χρόνους των πιλότων ανά γόμα :
Γόμα | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Ημέρα |
---|---|---|---|---|
HARD | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes FW38 | 1:25,402 | 2η μέρα |
SOFT | Kimi Raikkonen | Ferrari SF16-H | 1:23,009 | 3η μέρα |
U.SOFT | Kimi Raikkonen | Ferrari SF16-H | 1:22,765 | 3η μέρα |
MEDIUM | Nico Rosberg | Mercedes F1 W07 Hybrid | 1:24,126 | 3η μέρα |
S.SOFT | Sebastian Vettel | Ferrari SF16-H | 1:22,852 | 4η μέρα |
Η διαφορά τους είναι σίγουρα μικρότερη από πέρσι, πόσο όμως και μήπως η Ferrari είναι μπροστά ; Η Pirelli δίνει τις χρονικές διαφορές ανά γόμα. Έτσι έχουμε 0,65 για την ultra από την super και 0,5 για την super από την soft.
Έτσι αν κάνουμε τους υπολογισμούς και προσαρμόσουμε τους χρόνους της Mercedes η οποία δεν χρησιμοποίησε ultra και super, μπορούμε θεωρητικά τουλάχιστον να δούμε ότι είναι μπροστά από την Ferrari η οποία όμως είναι πολύ κοντά.
Τώρα η επίδοση του Raikkonen την 3η ημέρα με 1:23,009 με τη μαλακή γόμα είναι καλύτερη από το 1:23,022 του Rosberg με την ίδια γόμα τη soft δηλαδή, επίδοση που σημείωσε την 1η ημέρα. Αυτό σίγουρα αποτελεί μια προειδοποίηση για τους Γερμανούς.
Οι υπολογισμοί αυτοί είναι σε θεωρητικό επίπεδο πάντα καθώς δεν γνωρίζουμε το φορτίο καυσίμου που είχε ο κάθε πιλότος καθώς και την φθορά που επιφέρουν τα μονοθέσια στα ελαστικά ανά γύρο και σίγουρα ποια και πότε ήταν η ταχύτερη προσπάθειά τους.
Ένα είναι σίγουρο και αυτό είναι η αγωνία που υπάρχει σε όλους για το αν η Mercedes θα είναι και πάλι εκτός συναγωνισμού ή θα χάσει την πρωτοπορία της από τη Ferrari. Οι κόκκινοι είναι σίγουρα κοντά, η είδηση θα είναι όμως αν είναι και μπροστά.
Με το τοπίο να είναι ακόμα θολό το μόνο που μα μένει είναι να περιμένουμε τον εναρκτήριο αγώνα του πρωταθλήματος που γίνεται στην Αυστραλία σε 15 ημέρες και να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.
Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 07-03-2016 | F1 Hellenic Fan Club
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου