F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

F1 - Ferrari SF16-H, 8 αλλαγές κλειδιά για την κατάκτηση της κορυφής!

Ο Πρόεδρος της Ferrari, Sergio Marchionne δήλωσε ότι το να φτάσει η ομάδα δέκα χρόνια χωρίς να κερδίσει έναν τίτλο, θα ήταν «τραγωδία». Η τελευταία προσθήκη στην τροπαιοθήκη τους ήταν πριν από οκτώ χρόνια κι ο χρόνος περνά. Θα δούμε τις αλλαγές που έκανε η ομάδα του Maranello προκειμένου να φτάσει στην κορυφή πάνω από την Mercedes.




 Με τους επικεφαλής τεχνικούς να μιλάνε για «καινοτόμες» ιδέες στο αυτοκίνητο, ήταν σαφές από τον τεχνικό διευθυντή James Allison ότι υπάρχει μια αίσθηση υπερηφάνειας για το νέο μονοθέσιο. Η Ferrari έχει εργαστεί σε πολλούς τομείς για τη βελτίωση του πλαισίου της σε σχέση με το 2015 κι έχουμε εντοπίσει οκτώ βασικούς τομείς, (αναφέρονται παρακάτω), που έχει επικεντρώσει τις προσπάθειές της.

F1 Hellenic Fan Club - Ferrari SF16-H, 8 αλλαγές κλειδιά για την κατάκτηση της κορυφής!

Η πρώτη ματιά στην SF16-Η αμέσως δείχνει ότι η ομάδα δε δίστασε να παρακολουθήσει προσεκτικά τα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα του 2015. Σίγουρα όσον αφορά το πλαίσιο, στη Ferrari έχουν πάρει στοιχεία από τις Mercedes και Red Bull, ειδικά στο σχεδιασμό των πλευρικών εισαγωγών και του κώνου του ρύγχους.

F1 Hellenic Fan Club - Ferrari SF16-H, 8 αλλαγές κλειδιά για την κατάκτηση της κορυφής!

Αυτές είναι οι οκτώ βασικές αλλαγές που η Ferrari έχει κάνει στην SF16-Η σε σχέση με την προκάτοχό της του περασμένου έτους:

F1 Hellenic Fan Club - Ferrari SF16-H, 8 αλλαγές κλειδιά για την κατάκτηση της κορυφής!


1. Κοντό «γυριστό» ρύγχος.

2. Επιστροφή στην ωστική-ράβδο ανάρτησης στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.

3. Επανασχεδιασμένες πλευρικές εισαγωγές, εξυπηρετούν μια διαφορετική διαμόρφωση του ψυγείου.

4. Τροποποιημένα βελτιωτικά ροής αέρα ώστε να ταιριάζουν με την άκρη των εισαγωγών.

5. Διευρυμένες γρίλιες του ψυγείου, παράλληλα με το πιλοτήριο.

6. Το σχήμα του φίλτρου αέρα έχει αλλάξει από μια τραπεζοειδή σχεδίαση σε ένα πιο συμβατικό αντεστραμμένο U.

7. Το πίσω αμάξωμα δεμένο με τις πλευρικές εξόδους ψύξης ανυψώθηκε για να επιτρέψει μεγαλύτερη ροή αέρα στην περιοχή του «coke bottle».

8. Δύο θυρίδες διαφυγής καυσαερίων, μία σε κάθε πλευρά του κύριου στομίου εξόδου της εξάτμισης.



 Άγγελος Φραντζής | 05-03-2016 | F1 Hellenic Fan Club


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More