F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

F1 - Αφήνει το Gp του Μονακό ο Alonso για το Indy 500

Ο Fernando Alonso θα αγωνιστεί στο Indianapolis 500 με κόστος την συμμετοχή του στο φετινό Gp Formula 1 του Μονακό, επιβεβαιώθηκε από την McLaren. Τι κρύβει αυτή η απόφασή του ;

f1 hellenic fan club -  Αφήνει το Gp του Μονακό ο Alonso για το Indy 500

Ο Ισπανός 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στην Formula 1, πήρε την απόφαση να δοκιμάσει στον διάσημο αγώνα επί Αμερικανικού εδάφους το Indy 500 με την Andretti team και μονοθέσιο που θα του παρέχει η McLaren με Honda κινητήρα.

"Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα τρέξω φέτος στο Indianapolis 500 με την Andretti team και με McLaren - Honda" δήλωσε ο Ισπανός.

Η επιλογή του αυτή κρύβει ένα απώτερο σκοπό που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση του «Triple Crown» δηλαδή από μια νίκη σε Μονακό,  Indy 500 και Le Mans.

"Έχω κερδίσει στο Μονακό δύο φορές, έχω φιλοδοξία να κερδίσω το Triple Crown, κάτι που έχει πετύχει μόνο ένας οδηγός στη ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο Graham Hill".

"Είναι μια σκληρή πρόκληση που θα δοκιμάσω όμως. Δεν ξέρω πότε θα τρέξω στο Le Mans, όμως είμαι 35 χρονών και πιστεύω έχω πολύ χρόνο ακόμα για να το πράξω".

Μετά το Gp στη Βαρκελώνη θα αναχωρήσει για την Αμερική για να εξοικειωθεί με το νέο μονοθέσιο πριν τον μεγάλο αγώνα στην Indianapoli.

Άλλο ένα μεγάλο όνομα από την F1 θα είναι παρόν στο Indy 500 ο οποίος έχει ήδη μια νίκη εκεί καθώς και στο Μονακό και δεν είναι άλλος από τον Juan Pablo Montoya.

"Δεν έχω τρέξει ποτέ ξανά με ένα IndyCar ούτε και έχω οδηγήσει σε ένα super-speedway, όμως είμαι σίγουρος πως θα βρω γρήγορα τα πατήματα. Έχω παρακολουθήσει αρκετά από την τηλεόραση και μου είναι ξεκάθαρο ότι χρειάζεται απόλυτη ακρίβεια να τρέχεις πολύ κοντά σε άλλα μονοθέσια με 220mph (354kph). Θα προπονηθώ αρκετά με το μονοθέσιό μας McLaren-Honda-Andretti με στόχο να γράψω όσα περισσότερα χιλιόμετρα μπορέσω πριν τον αγώνα και είμαι σίγουρος για την σπουδαία δουλειά που κάνουν τα παιδιά εκεί στην Andretti Autosport".

Ο Alonso θα αγωνιστεί με το νούμερο 29 καθώς το 14 που χρησιμοποιεί στην F1, στα IndyCar το έχει ο Carlos Munoz.






Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 12-04-2017 | F1 Hellenic Fan Club 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More