F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

F1 : Γυναίκα οδηγός στην Formula 1

Από το IndyCar στην Formula 1 και το όνομα αυτής Simona De Silvestro. Από τη Sauber ανακοινώθηκε σήμερα η συνεργασία με την 25χρονη πιλότο που θα συμμετέχει στο πρόγραμμα της Ελβετικής ομάδας ως συνεργαζόμενη οδηγός διεκδικώντας τη superlicence που απαιτείται για να πάρει μέρος στο πρωτάθλημα της F1.

f1 hellenic fan club - simona de silvestro in sauber 2014

Η Simona De Silvestro αγωνιζόταν στο IndyCar τα τελευταία 4 χρόνια και πέρσι με την ομάδα KV Racing Technology ήταν η πρώτη γυναίκα που ανέβηκε στο βάθρο στο αγώνα στο Χιούστον όπου τερμάτισε στη 2η θέση. Η 25χρονη θα κάνει προς το παρόν δοκιμές στην πίστα και στον προσομοιωτή για τη Sauber.

Το αφεντικό της Sauber Monisha Kaltenborn, δήλωσε : "Τη θεωρούμε μια πολύ ταλαντούχο πιλότο και για αυτό θέλουμε να την υποστηρίξουμε στη άνοδό της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού".

"Είναι ένα σημαντικό βήμα για μένα ώστε να φτάσω κοντά στην εκπλήρωση του ονείρου μου και είμαι πολύ χαρούμενη που έχω την ευκαιρία να κάνω αυτό το βήμα με μία ομάδα όπως την Sauber. Δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω τη Μonisha Kaltenborn και τον Peter Sauber για την υποστήριξη και την πίστη στις ικανότητες μου, καθώς και για την ευκαιρία που μου δίνουν" δήλωσε η De Silvestro.


Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 14-02-2014 | F1 Hellenic Fan Club

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More