F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

F1 - Hamilton : Δεν έχω άλλο μπαλαντέρ διαθέσιμο !

Ο Lewis Hamilton λέει ότι δεν έχει κανένα μπαλαντέρ διαθέσιμο για την φετινή σεζόν στην Formula 1 μετά την τρίτη συνεχόμενη ήτα από τον team-mate του στην Mercedes, Nico Rosberg.

f1 hellenic fan club - F1 - Hamilton : Δεν έχω άλλο μπαλαντέρ διαθέσιμο !

Δύο κακές εκκινήσεις στους δύο πρώτους αγώνες το πρωταθλήματος και μηχανικά προβλήματα στον τρίτο ελαχιστοποίησαν την συγκομιδή βαθμών για τον Lewis Hamilton που βρίσκεται ήδη 38 βαθμούς πίσω από τον Rosberg με 18 αγώνες να απομένουν μέχρι το τέλος της σεζόν. 

 "Έχουν έρθει όλα τα αρνητικά το ένα μετά το άλλο, πολλά μπορούν να συμβούν έχουμε πολύ καιρό μπροστά μας όμως αισθάνομαι να μην έχω άλλο μπαλαντέρ διαθέσιμο" είπε ο Lewis, "η εκκίνησή μου ήταν καλή, ήμουν νεκρός τελευταία και είχα μια καλή εκκίνηση επιτέλους! Αυτό είναι θετικό και μπορώ να το πάρω μαζί μου στο επόμενο αγώνα αξιοποιώντας το σαν αβαντάζ". 

Όμως ο Hamilton παραμένει αισιόδοξος και εξακολουθεί να πιστεύει ότι έχει το ρυθμό για να νικήσει Rosberg. 

 " Όπως είπα είχα μια καλή εκκίνηση, δυνατές προσπεράσεις - μπορώ ακόμα να προσπερνώ - έτσι υπάρχουν πολλά θετικά από το σημερινό αγώνα. Δεν μπόρεσα να εκμεταλλευτώ τις δυνατότητές μου στο 100% αφού είχαν πληγωμένο μονοθέσιο, δεν είχα καθαρό δρόμο για να δείξω το καλό ρυθμό μου. Αλλά εμείς πάμε μακριά, θα επανέλθουμε. Μπορεί να πέσαμε αυτό το Σαββατοκύριακο, θα σηκωθούμε και θα προσπαθήσουμε σκληρότερα την επόμενη φορά". 






Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 18-04-2016 | F1 Hellenic Fan Club 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More