Άλλη μία εύκολη νίκη για τον Nico Rosberg, στο δραματικό Gp της Κίνας έκανε το τρία στα τρία στο φετινό ξεκίνημά του στην Formula 1. Στη 2η θέση ο Sebastian Vettel για την Ferrari παρά την καταστροφική επαφή του στην εκκίνηση με την άλλη Ferrari του Kimi Raikkonen. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Daniil Kvyat κάνοντας την έκπληξη.
Ο Nico Rosberg επικράτησε με μεγάλη άνεση στην πίστα της Σαγκάη. Είναι η 6η σερί νίκη του συνυπολογίζοντας και τις τρεις περσινές στο τέλος του πρωταθλήματος.
Όλα αυτά προβληματίζουν τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Lewis Hamilton ο οποίος παρά την προσπάθειά του σήμερα να φέρει ότι καλύτερο μπορούσε εκκινώντας τελευταίος μετά την αλλαγή κινητήρα που έκανε, τερμάτισε στην 7η θέση. Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes έχει πολύ δουλειά μπροστά του αν θέλει να ανατρέψει την κατάσταση στο κυνήγι για τον τίτλο.
Δραματικό grand prix είχαμε στην Κίνα, από την εκκίνηση άλλαξαν όλα με πολλές επαφές στην πρώτη στροφή της πίστας και την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας που ανακάτεψε την τράπουλα και οι πρώτοι βρέθηκαν τελευταίοι και οι τελευταίοι πρώτοι.
Με τούτα και με εκείνα οι Ferrari πήραν την 2η και 5η θέση με τις Red Bull να είναι στην 3η και 4η με εκπληκτική εμφάνιση από τον Kvyat και τον Ricciardo που νίκησε τον Rosberg στην εκκίνηση και οδηγούσε τον αγώνα μέχρι τον τρίτο γύρο και αν δεν τον είχε προδώσει το πίσω αριστερό ελαστικό της Pirelli, ποιος ξέρει μπορεί να είχε πάρει και τη νίκη. Τυχερός ο Rosberg; ποιός ξέρει.
Αν και πληγομένες οι Ferrari μετά την καταστροφική τους εκκίνηση, τερμάτισαν και οι δύο στον αγώνα για πρώτη φορά φέτος, με τον Vettel 2ο και τον Raikkonen 4ο. Οι δύο πιλότοι είχαν επαφή στην εκκίνηση όταν ο Vettel στριμώχτηκε από την εκπληκτική κίνηση του Kvyat στην πρώτη στροφή, κίνηση που του χάρισε και το βάθρο, ο Γερμανός αιφνιδιάστηκε και κτύπησε τον Kimi που κατέληξε στα πιτ για αλλαγή της εμπρός αεροτομής του και ο ίδιος έπεσε στην 8η θέση.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας που ήρθε λίγο αργότερα καθώς είχαμε και άλλες επαφές πιο πίσω με θύμα και τον Hamilton, έστειλε τους περισσότερους στα πιτ σε ένα αλαλούμ αλλαγής ελαστικών, εκμηδενίζοντας όμως τη διαφορά μεταξύ τους στην επανεκκίνηση του αγώνα ο οποίος ήταν συναρπαστικός με πολλές εντυπωσιακές μάχες.
Αναλυτικά η κατάταξη :
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Βαθμοί |
---|---|---|---|---|
1 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:38:53.891 | 25 |
2 | Sebastian Vettel | Ferrari | +37.776s | 18 |
3 | Daniil Kvyat | Red Bull Racing | +45.936s | 15 |
4 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing | +52.688s | 12 |
5 | Kimi Räikkönen | Ferrari | +65.872s | 10 |
6 | Felipe Massa | Williams | +75.511s | 8 |
7 | Lewis Hamilton | Mercedes | +78.230s | 6 |
8 | Max Verstappen | Toro Rosso | +79.268s | 4 |
9 | Carlos Sainz | Toro Rosso | +84.127s | 2 |
10 | Valtteri Bottas | Williams | +86.192s | 1 |
11 | Sergio Perez | Force India | +94.283s | 0 |
12 | Fernando Alonso | McLaren | +97.253s | 0 |
13 | Jenson Button | McLaren | +101.990s | 0 |
14 | Esteban Gutierrez | Haas | +1 lap | 0 |
15 | Nico Hulkenberg | Force India | +1 lap | 0 |
16 | Marcus Ericsson | Sauber | +1 lap | 0 |
17 | Kevin Magnussen | Renault | +1 lap | 0 |
18 | Pascal Wehrlein | Manor | +1 lap | 0 |
19 | Romain Grosjean | Haas | +1 lap | 0 |
20 | Felipe Nasr | Sauber | +1 lap | 0 |
21 | Rio Haryanto | Manor | +1 lap | 0 |
22 | Jolyon Palmer | Renault | +1 lap | 0 |
Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 17-04-2016 | F1 Hellenic Fan Club
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου