F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

F1 : 250 συμμετοχές για τον Button

Τις 250 συμμετοχές στη Formula 1 θα φτάσει ο Jenson Button στο grand prix του Μπαχρέιν. Μόνο 5 πιλότοι το έχουν καταφέρει αυτό μέχρι στιγμής στην ιστορία της F1.

f1 hellenic fan club - Button 250 συμμετοχές στο gp του Μπαχρέιν 2014

Ο Βρετανός πιλότος της McLaren θα γίνει ο 5ος οδηγός που θα έχει ξεπεράσει τις 250 συμμετοχές σε GP Formula 1 και φυσικά θέλει να το γιορτάσει με νίκη όπως είχε γιορτάσει και το 2011 την 200η του συμμετοχή με νίκη στο Ουγγρικό Gp.

"Είναι τρελό, μοιάζει σαν χθες όταν γιόρτασα τις 200 συμμετοχές μου  κερδίζοντας με τη Mclaren στην Ουγγαρία το 2011. Αυτό δείχνει ότι είμαι αρκετό καιρό στο χώρο. Είμαι πολύ ευτυχής με την καριέρα μου, υπήρχαν καλές και κακές στιγμές" δήλωσε μεταξύ άλλων ο Button, "είμαι υπερήφανος και για τον τρόπο που αντιμετώπισα τους ομόσταυλούς μου και είχα 10 στα 15 χρόνια που είμαι στην F1. Ειναι λίγο αστείο σαν σπόρ από την άποψη, ότι και αν έχεις επιτύχει όλα αυτά τα χρόνια πρέπει συνέχεια να αποδεικνύεις την αξία σου ξανά και ξανά".

Μέχρι το τέλος της σεζόν ο Βρετανός θα είναι 3ος στον πίνακα του γκρουπ των πιλότων που έχουν περάσει τις 250 συμμετοχές πίσω από τον πρώτο Rubens Barrichello με 322, τον Michael Schumacher με 307, μαζί με τους Riccardo Patrese με 256 και  Jarno Trulli με 252, που συμπληρώνουν την 5αδα.


Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 02-04-2014 | F1 Hellenic Fan Club   

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More