F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

F1 - Ο Ron Dennis κόβει τους δεσμούς με την McLaren

Αποχωρεί επίσημα και ολοκληρωτικά ο Ron Dennis από την McLaren, πουλώντας το μερίδιο μετοχών του βάζει τίτλους τέλους στην ενεργό δράση.

f1 hellenic fan club - Ο Ron Dennis κόβει τους δεσμούς με την McLaren

Μετά από 37 χρόνια ο Dennis αποφάσισε να δώσει τέλος στην μακροχρόνια αυτή συνεργασία με την McLaren πουλώντας το μερίδιο μετοχών που έχει στο McLaren Technology Group (MTG) και McLaren Automotive, στην νεοσυσταθείσα ομάδα της McLaren.

Κατά τη διάρκεια της θητείας του πήρε το έλεγχο της ομάδας το 1980 και παρέμεινε αγωνιστικός διευθυντής του τμήματος F1 μέχρι το 2009. Οδήγησε την ομάδα σε 158 νικηφόρα Grand Prix και σε 17 πρωταθλήματα στην F1.

Υπό τις οδηγίες του πέρασαν οι πιο θρυλικοί πιλότοι της Formula 1, μεταξύ αυτών ο Niki Lauda, Alain Prost, Ayrton Senna, Mika Hakkinen και Lewis Hamilton.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που έφτασα σε συμφωνία με τους υπόλοιπους μετόχους της McLaren. Αντιπροσωπεύει ένα ταιριαστό τέλος της περιόδου μου στη McLaren και θα μου επιστρέψει να επικεντρωθώ στα άλλα μου ενδιαφέροντα. Έλεγα πάντα ότι τα 37 μου χρόνια στο Woking θα πρέπει να θεωρούνται ως ένα κεφάλαιο στο βιβλίο της McLaren και εύχομαι στη McLaren κάθε επιτυχία καθώς η ιστορία της συνεχίζεται».








Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 05-07-2017 | F1 Hellenic Fan Club

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More