F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Σοκ στην F1 - Τα παρατάει ο Nico Rosberg

Σοκ στη Formula 1. Ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής ,  Nico Rosberg, ανακοίνωσε την απόσυρσή του από την ενεργό δράση.

f1 hellenic fan club - Σοκ στην F1 - Τα παρατάει ο Nico Rosberg

Την ημέρα της εκδήλωσης απονομής τροπαίων της FIA και της επίσημης απονομής του τίτλου του, του παγκόσμιου πρωταθλητή, ο Nico Rosberg επέλεξε για να κάνει μια ανακοίνωση που έσκασε σαν βόμβα στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο Γερμανός πιλότος της Mercedes και κάτοχος επίσημα πλέον του φετινού τίτλου της F1, ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Formula 1 και γενικά από την ενεργό δράση όσο αφορά τους αγώνες ταχύτητας.

"Εδώ και 25 χρόνια που «τρέχω» είχα όνειρο να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής στην Φ1" δήλωσε ο Rosberg, "μέσα από πολλές θυσίες, πολύ πόνο και πολλή δουλειά, αυτός ήταν ο στόχος μου και τώρα τα κατάφερα".

"Σκαρφάλωσα το βουνό μου και έφτασα στην κορυφή του, έτσι μου φαντάζει σωστό. Το πιο δυνατό μου συναίσθημα είναι η ευγνωμοσύνη που νοιώθω σε όλους όσους με βοήθησαν να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα."

Ο Nico Rosberg κέρδισε φέτος 9 gp και το τίτλο του πρωταθλητή, είπε ότι η πρώτη φορά που σκέφτηκε να αποχωρήσει από την ενεργό δράση ήταν στο Ιαπωνικό Gp στην Suzuka και την απόφασή του την πήρε στο θρίλερ του τελευταίου για φέτος αγώνα στο Άμπου Ντάμπι.

"όταν κέρδισα τον αγώνα φέτος στην Suzuka και το αν θα πάρω τον τίτλο ήταν πλέον στα δικά μου χέρια, άρχισε και η πίεση και μαζί το αν θα σταματούσα αν έπαιρνα το πρωτάθλημα."

"Την απόφασή μου την πήρα την Δευτέρα μετά το gp στο Άμπου Ντάμπι και οι πρώτοι που το έμαθαν ήταν φυσικά η γυναίκα μου Βίβιαν, ο George Nolte (από την ομάδα του management του) και ο Toto Wolf (από την Mercedes F1)."

" Ήταν μια απίστευτη εμπειρία για μένα και θα την θυμάμαι για πάντα".

Ο Nico δεν ξέχασε να ζητήσει συγνώμη και από την ομάδα του για την απρόσμενη απόφαση που με την οποία τελευταία στιγμή μένει κενή η μια θέση οδηγού στην Mercedes.





Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 02-12-2016 | F1 Hellenic Fan Club 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More