Αλλαγές έρχονται στην Formula 1 που θα κάνουν πιο δυνατά τα μονοθέσια όπως ήταν παλιά. Ας δούμε κάποιες διαφορές σε χρόνους.
Πως θα γίνουν πιο γρήγοροι ;
Με αλλαγές στην αεροδυναμική, μεγαλύτερη εμπρός και πίσω πτέρυγα, φαρδύτερο μονοθέσιο και πίσω ελαστικά θα βελτιωθεί σημαντικά η κάθετη αεροδυναμική δύναμη άρα πιο σταθερό μονοθέσιο πιο γρήγορο. Αυξάνοντας τις στροφές στους κινητήρες από 11.000 στις 15.000 και μειώνοντας τις σχέσεις του κιβωτίου από 8 σε 6 θα έχουν περισσότερη δύναμη αλλά και ο ήχος θα αλλάξει ριζικά, κάτι που είναι και το ζητούμενο.
Τα μονοθέσια σήμερα δεν είναι πιο αργά από παλαιότερα, όμως στο βωμό του να περιοριστούν τα έξοδα έχει περιοριστεί και η απόδοση κυρίως κατά τη διάρκεια του αγώνα με την στρατηγική να παίζει τον πρώτο ρόλο στην οικονομία καυσίμου και διαχείρισης των ελαστικών.
Ας δούμε ένα συγκριτικό πίνακα του σήμερα με πιο παλιά που τα πράγματα ήταν πιο "πλούσια".
Πίστα | Ρεκόρ γύρου | 2014 ταχύτερος γύρος (στον αγώνα) | Διαφορά |
Italian Grand Prix (Monza) | 1:21.046 (Rubens Barrichello, Ferrari, 2004) | 1:28.004 (Lewis Hamilton, Mercedes) | -0:06.958 |
Belgian Grand Prix (Spa) | 1:47.263 (Sebastian Vettel, Red Bull, 2009) | 1:50.511 (Nico Rosberg, Mercedes) | -0:03.248 |
Monaco Grand Prix | 1:14.439 (Michael Schumacher, Ferrari, 2004) | 1:18.479 (Kimi Raikkonen, Ferrari) | -0:04.040 |
British Grand Prix (Silverstone) | 1:33.401 (Mark Webber, Red Bull, 2013) | 1:37.176 (Lewis Hamilton, Mercedes) | -0:03.775 |
Brazilian Grand Prix (Interlagos) | 1:11.473 (Juan Pablo Montoya, Williams-BMW, 2004) | 1:13.555 (Lewis Hamilton, Mercedes) | -0:02.082 |
Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 17-05-2015 | F1 Hellenic Fan Club
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου