F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

F1 - Επίσημα στη Mercedes ο Bottas

Είναι και επίσημο πλέον, ο Valtteri Bottas θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Mercedes στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 στο πλευρό του Lewis Hamilton.

f1 hellenic fan club -  Επίσημα στη Mercedes ο Bottas

Ο Valtteri Bottas είναι ο πιλότος που αντικαταστήσει στη Mercedes τον απερχόμενο πρωταθλητή του 2016, Nico Rosberg. Οι διαβουλεύσεις για τη μεταγραφή του Φιλανδού από την Williams κράτησαν από τον προηγούμενο μήνα με την Γερμανική ομάδα να κάνει την επίσημη ανακοίνωση τη Δευτέρα.

Η μετακίνησή του στην Mercedes είχε ανακοινωθεί λίγο νωρίτερα το πρωί από την Williams όταν επιβεβαιώθηκε η επιστροφή του Felipe Massa για να καλύψει το κενό του Φιλανδού.

" Είναι πολύ συναρπαστικές στιγμές για μένα" δήλωσε ο Bottas, "θα μου πάρει λίγο καιρό μέχρι να καταλάβω ότι όλο αυτό συμβαίνει πραγματικά". 

"Πρόκειται για 'αλλο ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα, να αγωνιστώ σε άλλη μια ομάδα με τόση σπουδαία ιστορία, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια είναι πολύ εντυπωσιακή".

"Είμαι πολύ υπερήφανος που λάβω μέρος σε αυτό και είμαι ευγνώμων σε όλους στην Mercedes που εμπιστεύθηκαν τις ικανότητές μου και μου έδωσαν την ευκαιρία δίνοντάς μου αυτή τη θέση".








Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 16-01-2017 | F1 Hellenic Fan Club 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More