F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

F1 : Η δουλειά μου είναι να νικάω, δήλωσε ο Vettel !!!

"Δεν θα απολογηθώ επειδή νίκησα" ήταν η δήλωση του 3 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στη Formula 1 Sebastien Vettel, που ενοχλημένος από τις αντιδράσεις των φιλάθλων ξεκαθάρισε οτι το λάθος ήταν που έβαλε τον εαυτό του πάνω από την ομάδα και προσπέρασε τον Webber στο Grand Prix Μαλαισίας. "Αυτή είναι δουλειά μου και για αυτό με πληρώνουν, για να νικάω. Μου αρέσουν οι αγώνες και για αυτό είμαι εδώ. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω."


f1 hellenic fan club

"Στη Μαλαισία είχαμε ένα πολύ καλό αγώνα και τα πήγαμε πολύ καλά με τα ελαστικά, δυστυχώς ο κόσμος έμεινε στο πως τελείωσε ο αγώνας" είπε ο πιλότος της Red Bull.


Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 11-04-2013 | F1 Hellenic Fan Club  

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More