F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018

F1 - Ο Carlo Sainz αντικαταστάτης του Alonso στη McLaren

Ο Carlo Sainz είναι ο πιλότος που θα πάρει τη θέση του απερχόμενου Fernando Alonso από την McLaren στο τέλος της φετινής σεζόν στην Formula 1 όπως ανακοινώθηκε επίσημα από την Βρετανική ομάδα.

f1 hellenic fan club - Ο Carlo Sainz αντικαταστάτης του Alonso στη McLaren

Ο Carlo Sainz ανακοινώθηκε επίσημα ως αντικαταστάτης του Alonso στη McLaren με πολυετές συμβόλαιο στη Βρετανική ομάδα.

Ο Sainz είναι γνωστό ότι είναι φαν του Alonso δήλωσε πανευτυχής για τη μετακίνησή του στη McLaren για να αντικαταστήσει το ίνδαλμά του.

"Είμαι ευτυχής που βρίσκομαι στη θέση να μπορώ να επιβεβαιώσω ότι θα αγωνίζομαι στη McLaren από τη νέα σεζόν. Ήταν κάτι σκεφτόμουν τον τελευταίο καιρό και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για τη νέα σελίδα που ανοίγεται στην καριέρα μου ως πιλότος της McLaren".

"Θέλω να ευχαριστήσω την McLaren που μου δίνει την ευκαιρία να πραγματοποιήσω ένα παιδικό μου όνειρο καθώς και για την εμπιστοσύνη τους στο να είμαι ο επόμενος Ισπανός πιλότος της μετά την αποχώρηση του Alonso".

Ο CEO της McLaren - Zak Brown δήλωσε : "είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που θα έχουμε κοντά μας τον Carlos. Τον παρακολουθούσαμε καιρό τώρα και τον είχαμε ψηλά στην λίστα των νέων ανερχόμενων πιλότων με ιδιαίτερο ταλέντο".






Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 17-08-2018 | F1 Hellenic Fan Club 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More