F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

F1 : Έξω Maldonado μέσα Magnussen !

Επιστροφή του Kevin Magnussen στην Formula 1, πήρε τη θέση του Pastor Maldonado στην Renault F1.

f1 hellenic fan club -  Έξω Maldonado μέσα Magnussen !

Μετά από προβλήματα με το σπόνσορά του , την PDVSA, ο Pastor Maldonado είχε μικρές πιθανότητες να συνεχίσει στην F1 και το 2016 και την θέση του η Renault θα την έδινε στον Kevin Magnussen όπως στήριξαν δημοσιεύματα έτσι και έγινε.

Ο Δανός πιλότος θα είναι στην παρουσίαση της ομαδας της Renault-F1 την Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου και έτσι ο Magnussen θα αγωνιστεί δίπλα στον Jolyon Palmer για το 2016.

Ο Maldonado ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την ομάδα και δήλωσε πως θέλει και ελπίζει να επιστρέψει στη δράση και στην F1 από το 2017.

"Σήμερα, με ταπεινοφροσύνη, σας πληροφορώ ότι δεν θα είμαι στο grid κατά την έναρξη της σεζόν 2016. Ευχαριστώ για όλα τα μηνύματα υποστήριξης, το πάθος και τις ανησυχίες για το μέλλον μου. Είμαι πολύ ευγνώμων στον Θεό, την οικογένειά μου, τους χορηγούς μου, τους φίλους μου, τους οπαδούς και σε όλους που με βοήθησαν να υλοποιήσω το όνειρό μου, που αντιπροσώπευσε τη Βενεζουέλα στην κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τα λέμε σύντομα!" ήταν τα λόγια του Pastor.





Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 02-02-2016 | F1 Hellenic Fan Club 
 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More