Σημαντικό προβάδισμα για την Mercedes στη Formula 1 που πέτυχε ρεκόρ απόδοσης στο δυναμόμετρο στο εργοστάσιο της, στο Brixworth, αφού έσπασε το φράγμα θερμικής απόδοσης κατά 50% για πρώτη φορά.
Το σημαντικό επίτευγμα αποτελεί απόδειξη των τεράστιων βημάτων από την Γερμανική ομάδα για τη βελτίωση της μονάδας ισχύος, η οποία είναι πλέον η πιο αποδοτική μηχανή αγωνιστικών στην ιστορία.
Τι είναι αυτό όμως και τι σημασία έχει στην απόδοση ενός μονοθεσίου. Η θερμική απόδοση έχει γίνει βασικός στόχος για τους σύγχρονους κατασκευαστές κινητήρων και υπολογίζεται με βάση την ποσότητα χρήσιμης ενέργειας που μπορεί να παραχθεί από μια δεδομένη ποσότητα εισροής θερμότητας.
Στn σύγχρονη F1 έχει γίνει ιδιαίτερα σημαντική επειδή υπάρχει ένα αυστηρό όριο ροής καυσίμου 100kg ανά ώρα που δυσκολεύει την αύξηση της ιπποδύναμης. Το 50% απόδοση του κινητήρα Mercedes F1 τον καθιστά από τους καλύτερους εσωτερικής καύσης στον κόσμο.
Το 50 τοις εκατό, το οποίο δεν έχει ακόμη επιτευχθεί σε πίστα, είναι πολύ υψηλότερο από το 30 τοις εκατό απόδοσης που είχαν οι παλιότεροι ατμοσφαιρικοί κινητήρες.
Όταν η νέα υβριδική φόρμουλα έφτασε στην F1το 2014, οι κινητήρες της Mercedes είχαν ρυθμό μετατροπής 44% - και από τότε έκαναν την διαφορά.
Τώρα πλησιάζει τα επίπεδα θερμικής απόδοσης που επιτυγχάνονται από τους κινητήρες ντίζελ που χρησιμοποιούνται σε μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Στην επίσημη σελίδα της Mercedes η ομάδα αναφέρει : "στην εποχή των ατμοσφαιρικών κινητήρων η θερμική απόδοση ήταν στο 30%. Η τελευταία φορά που είδαμε αυτά τα επίπεδα ισχύος στην Formula 1 ήταν πίσω 2005 με ένα V10 κινητήρα που ροή καυσίμου ήταν σε μια επιβλητική τιμή 194kg / hr. Με την μισή κατανάλωση να έχει ίδια απόδοση είναι πολύ σημαντικό βήμα".
"Με άλλα λόγια τώρα παράγουμε περισσότερη ενέργεια από αυτή που χάνεται. Ένα αξιοσημείωτο ορόσημο για οποιοδήποτε υβριδικό, και ειδικά για ένα κινητήρα αγώνων που λειτουργεί στο όριο. Συγκριτικά με το 2014 αποδίδει 109 ίππους περισσότερους με την ίδια κατανάλωση καυσίμου".
Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 14-09-2017 | F1 Hellenic Fan Club
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου