Η McLaren θα προβεί σε μια ασυνήθιστη ενέργεια στο Βελγικό Grand Prix χρησιμοποιώντας δύο νέους κινητήρες στο Σαββατοκύριακο του αγώνα, έναν για κάθε έναν από τους οδηγούς της, τον Fernando Alonso και τον Jenson Button.
Η ομάδα θα χρησιμοποιήσει ένα νέο αναβαθμισμένο κινητήρα της Honda και στα δύο αυτοκίνητα για τα δοκιμαστικά της Παρασκευής πριν την ενεργοποίηση μιας εντελώς νέας μονάδας το Σάββατο.
Αυτό θα σηματοδοτήσει την έβδομη αλλαγή, τόσο για τον Alonso όσο και για τον Button, που σημαίνει ότι το ζευγάρι θα εκπέσει θέσεις στο grid. Ο Button είναι πιθανόν να αντιμετωπίσει ποινή πέντε θέσεων καθώς έχει ήδη χρησιμοποιήσει έναν έβδομο υπερσυμπιεστή και MGU-H, ενώ ο Alonso θα πέσει δέκα θέσεις αφού έχει κάνει 7 αλλαγές σε όλα τα εξαρτήματα.
Ωστόσο θα χρησιμοποιήσουν κι οι δυο μια όγδοη μονάδα ισχύος το Σαββατοκύριακο, δίνοντας στη Honda την ευκαιρία να προβεί σε λεπτομερή ανάλυση του αναβαθμισμένου κινητήρα τους.
Οι κανόνες ποινής του κινητήρα τροποποιήθηκαν τον περασμένο μήνα μετά από καταγγελίες ότι ήταν πάρα πολύ σκληροί.
Οι Alonso και Button κατά πάσα πιθανότητα θα αναγκαστούν να ξεκινήσουν στο πίσω μέρος του grid στο Βέλγιο, αλλά δεν θα αντιμετωπίσουν περαιτέρω κυρώσεις και θα έχουν το πρόσθετο πλεονέκτημα της ύπαρξης δύο νέων (ή σχεδόν νέων) κινητήρων να χρησιμοποιήσουν στους προσεχείς δύο αγώνες, χωρίς κυρώσεις καθώς μπορούν να επανέλθουν πίσω στην έβδομη μονάδα τους ελεύθερα.
Ο Alonso χαρακτήρισε την κίνηση αυτή ως "θυσία" ενός αγώνα για μια καλύτερη πιθανότητα επιτυχίας αργότερα στη σεζόν - πιθανόν στη Σιγκαπούρη.
Ο επικεφαλής του τμήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού της Honda, Yasuhisa Arai, αναφέρθηκε στη φύση των αναβαθμίσεων της μονάδας ισχύος κι επικεντρώθηκε σε βασικούς τομείς που πιστεύει ότι θα δώσουν την καλύτερη απόδοση.
Το επίκεντρο των εργασιών έχει να κάνει με την ενίσχυση των χαρακτηριστικών καύσης του κινητήρα, το οποίο με τη σειρά του θα έχει επιπτώσεις στη βελτίωση της ενεργειακής ανάκτησής του.
«Η πιο σημαντική περιοχή για μας να επικεντρωθούμε είναι η καύση», είπε. «Οι ισχύοντες κανονισμοί απαιτούν υψηλή απόδοση της καύσης, έτσι θέλουμε να αλλάξουμε αυτό το χαρακτηριστικό με το σχεδιασμό του θαλάμου και την πρόσληψη και τη διαμόρφωση του συστήματος εξάτμισης. Ένα άλλο θέμα που θα ασχοληθούμε είναι η μείωση της μηχανικής τριβής με την αλλαγή του συστήματος οδοντωτών τροχών μαζί με την καύση. Δεν θα είναι όλες μας οι αναβαθμίσεις σε ισχύ στο Βελγικό Grand Prix, ορισμένα τμήματα θα εφαρμοστούν στη Spa και τα υπόλοιπα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που ακολουθεί. Το σχέδιό μας είναι να βελτιωνόμαστε αγώνα με αγώνα για το υπόλοιπο της σεζόν».
Η Honda είχε εννέα tokens για χρήση κατά τη διάρκεια της σεζόν και χρησιμοποίησε δύο από αυτά πριν από το Καναδικό Grand Prix. Με άλλα τρία να έχουν χρησιμοποιηθεί γι' αυτό το Σαββατοκύριακο, απομένουν άλλα τέσσερα για χρήση αργότερα στη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου.
Η Honda είχε εννέα tokens για χρήση κατά τη διάρκεια της σεζόν και χρησιμοποίησε δύο από αυτά πριν από το Καναδικό Grand Prix. Με άλλα τρία να έχουν χρησιμοποιηθεί γι' αυτό το Σαββατοκύριακο, απομένουν άλλα τέσσερα για χρήση αργότερα στη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου.
Άγγελος Φραντζής | 21-08-2015 | F1 Hellenic Fan Club
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου