Νέα εποχή για την Formula 1 με τους Αμερικάνους να φέρνουν αλλαγές στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού αρχής γενομένης με την αλλαγή του εμπορικού της σήματος.
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της τελετής απονομής στο βάθρου του Άμπου Ντάμπι, η F1 παρουσίασε το καινούριο της απλοποιημένο λογότυπο σε ένα εντυπωσιακό βίντεο.
Ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της F1, Sean Bratches, δήλωσε ότι η απόφαση να αλλάξει το λογότυπο προέκυψε επειδή ο παλιός σχεδιασμός δεν ήταν χρήσιμος για σύγχρονες ψηφιακές πλατφόρμες - ούτε για εμπορεύματα.
Συμπλήρωσε ότι, οι αγώνες Grand Prix έπρεπε να ακολουθήσουν το παράδειγμα άλλων παγκόσμιων εμπορικών σημάτων - όπως η Coca-Cola - που απλοποίησαν τα σήματά τους για να κάνουν καλύτερη χρήση της ψηφιακής εποχής.
Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της F1, Ellie Norman, δήλωσε ότι ο σχεδιασμός του λογότυπου βασίστηκε σε δύο αυτοκίνητα που τρέχουν την πίστα και πολεμούν για τη γραμμή τερματισμού.
"Έχει έμπνευση από το χαμηλό προφίλ σχήμα του αυτοκινήτου, δύο αυτοκίνητα που διασχίζουν μια γραμμή τερματισμού", είπε. "Είναι απίστευτα τολμηρό και απλό - εφαρμόζοντας αυτό στην σημερινή αγορά, έχουμε πολύ μεγαλύτερη ευελιξία και ευελιξία με αυτό το λογότυπο".
Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 26-11-2017 | F1 Hellenic Fan Club
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου