Η Ferrari έχει παραδεχθεί ότι ίσως ο σχεδιασμός του φετινού μονοθέσιού της είναι λανθασμένος, μετά την ήττα στο Ισπανικό Grand Prix.
Η ιταλική ομάδα είχε την ελπίδα ότι η αναβάθμιση στην αεροδυναμική και στον κινητήρα που παρουσίασε στη Βαρκελώνη το περασμένο Σαββατοκύριακο, θα βοηθούσε στη βελτίωση της απόδοσής της και θα της επέτρεπε να κερδίσει τη Mercedes.
Αλλά υπόμεινε ένα ακόμα δύσκολο Σαββατοκύριακο, καθώς η Mercedes ήταν άπιαστη και δεν κατάφερε να βρεθεί καν στο βάθρο, αφού ο Max Verstappen κατέλαβε την τρίτη θέση για την Red Bull.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Mattia Binotto, δήλωσε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα, καθώς η ομάδα μπορεί να χρειαστεί να παραδεχτεί ότι ο σχεδιασμός που εγκρίθηκε αυτό το έτος ήταν λάθος.
Όταν ξεκίνησε χρονιά Mercedes και Ferrari πήραν εντελώς διαφορετικές κατευθύνσεις στο σχεδιασμό των εμπρόσθιων πτερύγων τους. Η Mercedes επέλεξε μια λύση υψηλής πίεσης, ενώ η Ferrari να διαχειριστεί καλύτερα το outwash και τη βελτίωση της απόδοσης.
Αλλά έχοντας πλέον διαπιστώσει ότι ήταν πιο αργή σε όλες τις στροφές στη Βαρκελώνη, τώρα πρέπει να δει επειγόντως τι έχει πάει στραβά.
"Χάνουμε πολύ σε κάθε στροφή, όχι μόνο στον τελευταίο τομέα, αλλά σε κάθε στροφή ξεχωριστά είμαστε αργοί", δήλωσε ο Binotto. «Υπάρχει αρκετά μεγάλη υποστροφή. Είναι μόνο η απώλεια δύναμης ή είναι κάτι παραπάνω από αυτό; Αυτό είναι κάτι που πραγματικά πρέπει να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε.»
«Οποιοδήποτε συμπέρασμα αυτή τη στιγμή θα είναι λάθος. Θα χρειαστούν μερικές μέρες για να έχουμε μια πραγματικά σωστή ανάλυση και να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε: είναι θέμα ισορροπίας, είναι θέμα πτώσης της δύναμης, είναι ίσως ακόμα κι ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου; Δεν ξέρω. Νομίζω ότι δεν έχουμε την απάντηση και δεν θα ήθελα να το προσπεράσω έτσι απλά».
Νωρίτερα φέτος, όταν η Mercedes φαινόταν να έχει δυσκολίες στις δοκιμές, η ομάδα είπε ότι θα περάσουν μήνες για να μεταβεί σε έναν άλλον σχεδιασμό με το αυτοκίνητό της.
Αυτό το χρονοδιάγραμμα θα εξασθένιζε τις ελπίδες της Ferrari για μια γρήγορη επανάκαμψη, αλλά ο Binotto πιστεύει ότι μπορεί να αναληφθεί δράση φέτος.
Ερωτηθείς εάν θα ήταν καταστροφή αν η ομάδα διαπιστώσει ότι ο σχεδιασμός της ήταν λανθασμένος, είπε: «Δεν νομίζω ότι πρόκειται για καταστροφή από τη στιγμή που βελτιωνόμαστε ως ομάδα. Και όπως λέω συχνά, είμαστε νέα ομάδα, μαθαίνουμε, είμαστε σε μια φάση μάθησης».
«Νομίζω ότι από την άποψη της διαδικασίας και της μεθοδολογίας υπάρχουν ακόμα πολλά να μάθουμε και είμαι πολύ χαρούμενος από τη στιγμή που βελτιώνεται η ομάδα. Αν είναι ο σχεδιασμός, τότε εξαρτάται προφανώς από το τι ακριβώς είναι, αλλά νομίζω ότι υπάρχουν πράγματα πάνω στα οποία μπορείς να "πατήσεις"κατά τη διάρκεια μιας σεζόν»
Ο πρόεδρος της Mercedes, Toto Wolff, πιστεύει ότι μια εξήγηση για την ανάκαμψη από την περίοδο των χειμερινών δοκιμών μέχρι τώρα, μπορεί να είναι από το πώς η καλύτερη αντίληψη της απώλειας δύναμης δίνει περιθώρια για περισσότερη ανάπτυξη χωρίς να διαταραχθεί η ισορροπία των αυτοκινήτων.
«Νομίζω ότι είναι σίγουρα μια ενδιαφέρουσα σκέψη, διότι βλέποντας ποιος ήταν μπροστά στις δοκιμές του χειμώνα, αυτός είναι πολύ διαφορετικός από αυτόν που είναι μπροστά σήμερα - ακόμα και αν κοιτάξετε τους αγώνες στο ενδιάμεσο», εξήγησε.
«Ήταν δύο διαφορετικά αεροδυναμικά σχέδια και ίσως υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτό. Αλλά τότε δεν υπάρχει ποτέ μία ερώτηση και μία απάντηση στη Formula 1 ή ένα μαγικό ραβδί που να δικαιολογεί καλή ή κακή απόδοση. Πιστεύω ότι πρόκειται για την ανάπτυξη του αυτοκινήτου , διατηρώντας τον δείκτη ανάπτυξης ψηλά», κατέληξε.
Άγγελος Φραντζής | 13-05-2019 | F1 Hellenic Fan Club
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου