F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

F1 - Ποιος είναι πιο έτοιμος μετά τις δοκιμές στην Βαρκελώνη

Οι Χειμερινές δοκιμές εξέλιξης Formula 1 ολοκληρώθηκαν και οι ομάδες εξετάζουν τα δεδομένα που συνέλεξαν στην Καταλονία. Η Ferrari ήταν η ταχύτερη και η Mercedes πήγε πιο μακρυά με διαφορετική επιλογή γόμας και το πρωτάθλημα του 2018 αρχίσει στις 25 Μάρτη στην Μελβούρνη της Αυστραλίας.

f1 hellenic fan club - Ποιος είναι πιο έτοιμος μετά τις δοκιμές στην Βαρκελώνη

Σε μια προσπάθεια για να καταλάβουμε ποια ομάδα είναι στην καλύτερη κατάσταση ενόψει της έναρξης του πρωταθλήματος στις 25 Μάρτη σας παραθέτουμε τους "αριθμούς" των αποτελεσμάτων των 8ήμερων χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης.

Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα, έτσι έχουν την Ferrari  να είναι η ταχύτερη με διαφορά περίπου έξι δέκατα του δευτερολέπτου μακριά από τους υπόλοιπους. Ο Sebastian Vettel έκανε ρεκόρ πίστας με χρόνο 1.17.182' ήταν ο ταχύτερος όλων των δοκιμών με τον Kimi Raikkonen να τον ακολουθεί με διαφορά μόλις 0,031' πιο αργός.

Οι χρόνοι της Ferrari έγιναν με την νέα hypersoft γόμα της Pirelli, όπως και για τις McLaren, Red Bull και Renault που ακολούθησαν.

Περίεργο είναι το ότι η Mercedes απαξίωσε την Hypersoft και δεν δοκίμασε καθόλου με την συγκεκριμένη γόμα που κατά την Pirelli  είναι κατά 0,8 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη στο γύρο από τη Ultra που δοκίμασαν οι Hamilton και Bottas οι οποίοι ήταν αρκετά πίσω στην κατάταξη.

Έτσι το τοπίο δεν είναι και τόσο ξεκάθαρο για τον αν η Ιταλοί είναι πιο έτοιμοι από τους Γερμανούς καθώς οι τιμές είναι κατά προσέγγιση αφού δεν είναι γνωστά τα όλο τα στοιχεία όπως πόσο καύσιμο είχαν τα μονοθέσια, πιο το ακριβές βάρος συν του ότι η πίστα της Βαρκελώνης είχε καινούρια άσφαλτο άρα καλύτερη απόδοση στο γύρο.

 Ας δούμε τις διαφορές σε χρόνους ανά γόμα όπως τα έδωσε η Pirelli :

Μέση σε Μαλακή: 0.8 δλ. 
Μαλακή σε Πολύ μαλακή: 0.4 δλ. 
Πολύ μαλακή σε Ultrasoft: 0.6 δλ. 
Ultrasoft σε Hypersoft: 0.7-0.8 δλ.


Το πακέτο της McLaren, με τη νέα μονάδα ισχύος της Renault, φαίνεται πιο δυνατό από πέρυσι, είναι πολύ απίθανο να είναι μπροστά από την Mercedes και την Red Bull, όμως είδαμε τον Fernando Alonso με τα Hypersoft να είναι στην τρίτη θέση του πίνακα με τους χρόνους των χειμερινών δοκιμών.

Σίγουρα στις κατατακτήριες της Μελβούρνη οι χρόνοι δεν θα είναι ίδιοι. Ασ δούμε τον πίνακα με του καλύτερους χρόνους στη Βαρκελώνη :


Μπορεί η Mercedes να μην ήταν η ταχύτερη, ήταν αυτή όμως που πήγε πιο μακρυά από όλους συμπληρώνοντας 1040 γύρους στην πίστα με τα μονοθέσια της παρά τις δύσκολες συνθήκες στο πρώτο 4ημερο λόγω καιρού, μόλις 56 γύρους λιγότερους από πέρσι και την Ferrari στη δεύτερη θέση με 929 γύρους.

Ίσως το πιο περίεργο είναι η επίδοση της Toro Rosso με κινητήρα Honda που φαίνεται να εξόρκισαν τον περσινό τους εφιάλτη οι Ιάπωνες προμηθευτές τους έδωσαν την 3η επίδοση και ένα ομαλό 8ημερο δοκιμών στην Ισπανία.

Ας δούμε το σχετικό πίνακα :





Πόσοι γύροι - χιλιόμετρα σημείωσαν οι κατασκευαστές-προμηθευτές



Ας δούμε και πως δημιουργείται ο ιδανικός γύρος. Όπως συνέβη και πέρυσι, η Ferrari είχε μια καθαρή υπεροχή κατά τη σύγκριση των ταχύτερων sector της πίστας στη Βαρκελώνη.




Ας δούμε και ποιος πιλότος είχε την μεγαλύτερη τελική στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού.










Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 12-03-2018 | F1 Hellenic Fan Club 


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More