F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

F1 : Ο Stallone στο ρόλο του Senna - video

Επιθυμία του Ayrton Senna ήταν σε ταινία για την ζωή του να τον υποδυθεί ο Sylvester Stallone, το εξομολογήθηκε μαζί με τον θαυμασμό του για τον Άσσο της Formula 1 σε σχετικό βίντεο ο Αμερικανός ηθοποιός.

f1 hellenic fan club - Ο Stallone στο ρόλο του Senna - video

Αφορμή ήταν μια δημοπρασία όπου και μίλησε σχετικά ο Stallone για την επιθυμία του Βραζιλιάνου τρεις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή στην Formula 1, που σε ταινία αφιερωμένη στην ζωή του ήθελε τον ρόλο του Senna να τον υποδυθεί ο Stallone. Αυτό του ζήτησε ο θρυλικός πιλότος σε συνομιλία που είχαν στο τηλέφωνο και μάλιστα για να τον "δελεάσει" του έστειλε το κράνος του για να δει τα χρώματά του που έμοιαζαν με αυτά στο "Rocky".

"Ο Senna υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους πιλότoυς όλων των εποχών στην F1 και ήθελε εμένα να υποδυθώ την ιστορία της ζωής του σε ταινία. Μιλούσαμε στο τηλέφωνο πριν από κάποια χρόνια και μου έλεγε πόσο καλό θα ήταν να γίνει και πόσο του άρεσαν οι ταινίες μου, του είπα ευχαριστώ πολύ. Έτσι άρχισαν να τον μελετάω, μιλήσαμε αρκετά στο τηλέφωνο πολλές φορές και μου είπε κάτσε να σου πω για τα χρώματα, μοιάζουν πολύ με του Rocky. Φυσικά αναφερόταν στο κράνος του το οποίο τελικά και μου έστειλε, φυσικά δεν είχα δει ποτέ ένα τέτοιο κράνος. Δυστυχώς μετά σκοτώθηκε σε αυτό το τρομερό ατύχημα και μου ήταν πλέον αδύνατον να κάνω την ταινία. Πάντως έχω αυτό το κράνος στο σπίτι μου 15 χρόνο τώρα και αυτό είναι πραγματικά υπέροχο", ήταν τα λόγια του Σταλόνε.

Το 2010 βγήκε μια φοβερή ταινία-ντοκιμαντέρ για την ζωή του Σένα στην F1. Ο Σταλόνε έκανε τελικά μια ταινία το Driven το 2001 όπου και υποδυόταν ένα οδηγό αγώνων.

Δείτε το σχετικό βίντεο που ακολουθεί :






Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 23-02-2016 | F1 Hellenic Fan Club 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More