F1 Hellenic Fan Club - Racing - F1 Travel - Enjoy - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

F1 : Παραιτήθηκε ο Montezemolo από τη Ferrari

"Αυτό είναι το τέλος μιας εποχής" δήλωσε ο Luca Di Montezemolo υποβάλλοντας την παραίτηση του από το τιμόνι της Ferrari μετά από 23 χρόνια.

f1 hellenic fan club  - παραιτηθηκε ο Montezemolo απο τη Ferrari

" Φεύγω μετά από 23 αλησμόνητα χρόνια". Παρελθόν αποτελεί για τη Ferrari ο Luca Di Montezemolo ο οποίος παραιτήθηκε από τη θέση του προέδρου της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και τη θέση του θα πάρει το μεγάλο αφεντικό του FIAT Group, Sergio Marchionne.

Οι φήμες οργίαζαν για την αποχώρηση του Montezemolo απο τη Scuderia και οι δημοσιογράφοι περίμεναν πως και πως κάποια ανακοίνωση στο Ιταλικό grand prix στην Monza. Εκεί ο απερχόμενος πρόεδρος της Ιταλικής ομάδας δεν δήλωσε την αποχώρησή του αλλά απεναντίας δήλωσε ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση και ότι αν κάτι τέτοια θα συνέβαινε θα τα μαθαίναμε αποκλειστικά από τον ίδιο, δήλωση που ενόχλησε τον πρόεδρο της Fiat, που ως γνωστό κατέχει το 90% της Ferrari, που επανέφερε στην τάξη τον Montezemolo λέγοντας ότι μεταξύ άλλων : "εγώ δε θα μιλούσα ποτέ έτσι για τον εαυτό μου, παρότι είμαι διευθύνων σύμβουλος. Θεωρώ τον εαυτό μου απαραίτητο αλλά ξέρω πως είμαι στην υπηρεσία της εταιρείας".

Ο Luca Di Montezemolo είναι στη Ferrari από το 1973 σαν μάνατζερ δίπλα στον θρυλικό Enzo Ferrari και από το 1991 στη καρέκλα του προέδρου, έχει οδηγήσει τη Scuderia σε μεγάλες επιτυχίες και αποτυχίες.



Παναγιώτης Παπαχριστόπουλος | 10-09-2014 | F1 Hellenic Fan Club 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More